فرم درخواست نوبت سفارت

اطلاعات مورد نیاز جهت گرفتن وقت سفارت

 

درخواست تعیین وقت سفارت به منظور مصاحبه ویزای شینگن

رزرو نوبت سفارت های  اروپا – حوزه شینگن

:مراحل رزرو وقت سفارت توسط تیم ما ::  ::

 تکمیل فرم و ارسال درخواست-

دریافت تاییدیه وقت مصاحبه سفارت-

پرداخت هزینه-

 ارسال وقت تعیین شده برای مسافر-

هزینه رزرو نوبت سفارت حوزه شینگن

رزرو نوبت سفارت کانادا: ۱۵۰٫۰۰۰ تومان

رزرو قطعی نوبت سفارت اسپانیا: ۱۸۰٫۰۰۰ تومان

رزرو قطعی وقت سفارت ایتالیا: ۲۰۰٫۰۰۰ تومان

رزرو قطعی نوبت سفارت فرانسه: ۱۸۰٫۰۰۰ تومان

رزرو قطعی وقت سفارت آلمان: ۲۸۰٫۰۰۰ تومان

رزرو قطعی نوبت سفارت جمهوری چک: ۱۸۰٫۰۰۰ تومان

رزرو قطعی وقت سفارت اتریش: ۱۸۰٫۰۰۰ تومان

 

برای سفر به کشورهای اروپایی گرفتن وقت سفارت مربوط به آن کشور لازم و ضروری است. درواقع با اخذ وقت سفارت، شما برای دریافت ویزای خود اقدام کرده‌اید. بعد از ثبت درخواست و مشخص کردن نوع ویزای خود نیاز به مصاحبه و تعیین وقت سفارت دارید. بنابرین وقت سفارت برای مصاحبه و پیگیری درخواست ویزا از مهمترین مراحل اخذ ویزای  شینگن است. گرفتن وقت سفارت نیاز به مدارک هویتی و ارسال درخواست اولیه به سفارت مربوطه دارد. بطور کلی درخواست نوبت سفارت باید حداقل ۲۱ روز قبل از تاریخ سفر و بلیط شما رزرو شده باشد.( برای برخی سفارت ها مثل سفارت آلمان این مدت را درحدود ۵ هفته باید درنظر گرفت.) دقت کنید که ترجمه‌‌ها باید توسط دارالترجمه رسمی انجام گیرد، اما نیازی به تأیید و یا مهر دادگستری وجود ندارد. پس از انتخاب نوع ویزا و تکمیل فرم مربوطه، وقت سفارت برای مسافر جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک تعیین می گردد که متقاضی ویزا باید در روز تعیین شده همراه با مدارک ترجمه شده، فرم و برگه وقت به مرکز اعلام شده مراجعه نماید. در جلسه ایی که با حضور متقاضی در سفارت انجام می شود شامل مصاحبه از متقاضی درباره دلیل سفر، مدت اقامت، افراد تحت تکلف که همراه فرد سفر میکنند و سوال های دیگر پرسیده می شود. از آنجا که نوع ویزا بسیار گوناگون بوده و بر اساس هدف سفر و مدت زمان اقامت متفاوت است، همکاران ما شما را برای انتخاب درست نوع ویزا و برنامه ریزی سفر یاری خواهند کرد

برای جلوگیری از اتلاف وقت برای گرفتن نوبت سفارت می توانید با تیم مشاوران ما در تماس باشید

شماره واتس اپ: ۰۹۳۶۵۹۴۷۸۷۳

:شرایط و قوانین

بند ۱. حوزه خدمات  و وظیفه تیم مشاوران در محدوده تعیین وقت سفارت رسمی و قانونی می باشد. دقت شود به دلیل تخصصی بودن اخذ وقت سفارت از سفارت های مختلف و جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی هموطنان، این شرکت خدمات کارگزاری دریافت وقت به صورت کاملا قانونی را انجام می دهد و مشاوره ها برای دریافت ویزا صرفا جهت کمک و رفاه حال مشتریان می باشد. بنابراین متقاضیان خود در قبال تهیه فرم، مدارک ویزا و جزئیات دریافت ویزا باید از منابع مختلف مطمئن شوند و هیچ گونه مسئولیتی از این بابت متوجه تیم مشاور سفر نیست.

بند۲. تیم مشاور سفر هیچ مسئولیت در قبال پذیرش یا رد درخواست ویزا ندارد و صرفا مسئول اخذ و تعیین وقت سفارت می باشد. سامانه مشاور سفر یک سامانه خدمات در بستر اینترنت می باشد و در عین حال امکان مراجعه حضوری یا مشاوره حضوری نیز وجود دارد.

بند۳. تصویر صفحه مشخصات پاسپورت باید به صورت واضح ارسال شود، تا مشخصات خوانا باشد. همچنین باید دارای امضا در محل مشخص شده، باشد. این تصویر توسط تیم ما برای سفارت ارسال می‌شود. چک کردن اعتبار گذرنامه به عهده متقاضی است. مشاور سفر وقت خود را تضمین می کند ولی هیچ تعهدی نسبت به سایر موارد ممکنه مثل عدم تطابق مدارک، اقدام از چند کارگزار برای یک وقت، بودن در لیست عدم تخصیص وقت سفارت، نقص و اشتباه در مدارک و فرم ها، عدم پذیرش درخواست ویزا، اشتباه متقاضی در زمان رفتن به سفارت و… ندارد.

بند۴. هزینه اعلام شده در سایت در مورد وقت های بدون پیش پرداخت (بنا به درخواست مشتری)، پس از گرفتن وقت برای شما و قبل از ارسال ایمیل تعیین وقت سفارت به شما دریافت خواهد شد (وقت بعضی از کشورها شامل پیش پرداخت می شود ضمن اینکه با ارائه پیش پرداخت هزینه وقت ثابت می شود).

بند۵. هزینه وقت های سفارت شناور است و در مورد وقت های سفارت بدون دریافت پیش پرداخت، در صورت تغییر قیمت در وقت مورد نظر، هزینه بالاتر با متقاضی محاسبه می شود (بدون نیاز به اطلاع قبلی) اما در وقت های سفارتی که متقاضی پیش پرداخت می پردازد قیمت وقت بر اساس هزینه وقت در زمان پرداخت پیش پرداخت محاسبه میگردد. بنابراین توصیه می شود برای ثابت ماندن هزینه وقت پیش پرداخت صورت بگیرد.

بند۶. بعد از پرداخت پیش پرداخت یا بعد از تسویه و تحویل وقت، مشاور سفر به تعهد خود عمل کرده است و در صورت انصراف از وقت و عدم استفاده از وقت، هیچ مبلغی عودت داده نمی شود. همچنین اگر بعد از پرداخت پیش پرداخت، متقاضی از تحویل وقت حداکثر تا ۴۸  ساعت از اعلام آماده بودن وقت امتناع بورزد، ضمن اخطار، انصراف از درخواست وقت تلقی شده و ضمن کنسل شدن وقت اخذ شده هیچ وجهی عودت داده نمی شود.

بند۷. در بعضی از وقت های سفارت برای ویزاهای اقامتی یا بلندمدت (مانند پیوست، دانشجویی یا کار…) هزینه وقت سفارت همراه با مشاوره با توافق طرفین و بیشتر از میزان اعلامی برای وقت های شنگن کوتاه مدت است(حداقل ۵۰ درصد). بعد از اخذ وقت تغییر تاریخ به هیچ عنوان امکانپذیر نیست و بعد از اخذ وقت با تغییر برنامه سفر توسط متقاضی و تقاضای تعویق وقت، خود یک تقاضای وقت جدید می باشد.

بند۸. در وقت های سفارتی که فرم درخواست شنگن پر شده توسط ما ارائه می شود مسئولیت چک کردن فرم و هماهنگی کل مدارک با خود متقاضی است و همیشه ضمن ارائه نظر تخصصی، آنچه متقاضی بخواهد در فرم یا مدارک اعمال می شود.

بند۹. با توجه به متفاوت بودن قوانین وقت سفارت در سفارتخانه های مختلف، مسئولیت اینکه کودکان نیاز به وقت دارند یا خیر، به عهده متقاضیان است و مشاور سفر ضمن توصیه های لازم  برای هر درخواست و پاسپورتی که ارسال می شود وقت جداگانه اخذ می کند (ترجیحا برای خانواده ها در صورت امکان همگی در یک روز و یک ساعت وقت اخذ می شود). به طور کلی ارسال صفحه اول گذرنامه به هر صورت، نشان از موافقت با شرایط و قوانین و درخواست وقت سفارت می باشد.

بند۱۰. در صورت هر گونه تغییر در مدارک یا مشخصات متقاضی که در جزئیات وقت متقاضی موثر است، بعد از تحویل وقت برای گرفتن وقت جدید با مشخصات تغییر یافته در برخی موارد هزینه جداگانه مانند یک تقاضای جدید دریافت می شود.

بند۱۱. در صورتی که پس از ثبت درخواست، منصرف شدید، از طریق شماره تلفن اعلام شده در سایت حتما به تیم ما اطلاع دهید

بند۱۲. برای همه مشتریان وقت سفارت، یک مشاوره و نکات به صورت مکتوب و رایگان ارسال می شود. اما هر گونه درخواست مشاوره بیشتر یا تلفنی، مشمول هزینه مشاوره تخصصی ویزا می شود که هزینه آن  حدودا به اندازه یک وقت سفارت همان کشور است.

بند۱۳. هرگونه انصراف از دریافت وقت سفارت بلافاصله پس از ثبت سفارش، تا پایان وقت ادارای همان روز ارسال سفارش شامل ۳۰ % (یک سوم) هزینه همان وقت می باشد. بعد از آن امکان لغو درخواست وجود ندارد و باید کل مبلغ وقت سفارت پرداخت گردد تا درخواست وقت در سفارت به صورت سیستمی کنسل گردد وگرنه برای متقاضی در درخواست های بعدی در سفارت ممکن است ایجاد مشکل کند. توجه شود بدون تسویه بر اساس قوانین کنسلی، هیچ اقدامی انجام نمی پذیرد و کلیه عواقب آن متوجه متقاضی است.

بند۱۴. قوانین مربوط به وقت فوری در بخش «بند ۱۷٫قوانین وقت فوری» می باشد. بنابراین به جز مواردی که صراحتا در بخش قوانین وقت فوری آمده بقیه موارد مطابق قوانین عادی می باشد.

بند۱۵. وقت تایید مدارک سفارت آلمان در بازه سه هفته ای و با هزینه دویست و پنجاه هزار تومان می باشد که حداقل نصف مبلغ به عنوان بیعانه ابتدا دریافت می شود و سپس برای وقت اقدام خواهد شد. امکان کنسل کردن درخواست وقت تایید مدارک آلمان بعد از واریز بیعانه به هیچ وجه وجود ندارد. هرگونه درخواست وقت تایید مدارک با فرض این می باشد که مدارک مشتری برای تایید آماده می باشد و در مورد آماده نبودن مدارک مسئولیتی متوجه تیم مشاور سفر نیست. وقت ها ممکن است از یکی دو روز بعد از درخواست یا حداکثر یک ماه بعد از درخواست برای تحویلشان زمان صرف شود. هزینه وقت فوری دو برابر وقت  عادی است و مستلزم وجود وقت کنسلی می باشد. توافق مربوط به وقت فوری باید با تماس از طریق واتس اپ حاصل شود. 

بند۱۶. هزینه وقت های اعلامی داخل سایت شامل ۳% تخفیف برای پرداخت آنلاین می باشد. متقاضیانی که درخواست تحویل حضوری وقت سفارت و یا سایر خدمات حضوری را دارند، قیمت خدمات را می بایست با هزینه اصلی (بدون اعمال تخفیف) بپردازند. تشکر از توجه شما بزرگواران

بند ۱۷٫ قوانین وقت فوری 

وقت های فوری به دلیل محدودیت و تقاضای زیاد در لحظه ممکن است تمام شوند بنابراین تنها زمانی که کل هزینه وقت فوری پرداخت شود سفارش وقت شما قطعی تلقی می شود. در مواردی خارج از اختیارات کارشناسان تیم مشاور سفر بعد از واریز هزینه وقت فوری و قطعی شدن سفارش وقت فوری، امکان اخذ وقت فوری برای متقاضی فراهم نمی آید که در این موارد کل مبلغ پرداختی متقاضی بدون هیچ گونه کسورات و به طور کامل به ایشان عودت داده می شود (در این موارد هیچ مسئولیتی بابت هزینه ترجمه مدارک یا آماده سازی آن متوجه تیم مشاور سفر نیست). اما بعد از پرداخت کامل هزینه وقت یا با توافق تیم مشاور سفر پیش پرداخت، اگر وقت از سوی متقاضی کنسل شود هزینه پرداختی عودت داده نمی شود. ملاک وقت فوری بودن مقایسه آن با زمان وقت های عادی می باشد، بنابراین حتی چند روز زودتر از وقت عادی، وقت فوری قلمداد می شود.  زمان وقت فوری با توافق طرفین می باشد.  اگر عدم تخصیص وقت به علت عدم همکاری متقاضی برای تکمیل  پرونده و عدم پاسخگویی و پیگیری وی باشد، به منزله انصراف ایشان از دریافت وقت فوری خواهد بود. حداقل زمان لازم برای تعیین و تکلیف وقت فوری ۴ روز کاری می باشد بنابراین از همکاری و شکیبایی شما سپاسگزاریم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *